Wednesday 13 January 2016

Logo TNB Remaco 2013 - http://newjawatan.blogspot.com/TNB REMACO is a wholly owned subsidiary of TNB offers services in the repair and maintenance (R&M) and operations and maintenance (O&M) of energy-related industry, with special emphasis on power plant e.g. gas, steam and hydro turbines, boiler, generator, etc. While its roots are firmly consolidated on accomplishments within Malaysia, TNB REMACO has made inroads into the international arena and its growth has already gained foothold in overseas market including power plants in Saudi Arabia, Yemen, Pakistan and Kuwait to name a few.

Positions:-

1.Penyelenggara Stor Tingkatan Biasa (Gred RP07) - TN/REM 15/7/2

Memiliki Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) atau yang setaraf dengan  LULUS 6 MATAPELAJARAN termasuk kepujian dalam mata pelajaran Bahasa Melayu, Bahasa Inggeris dan Matematik.


Calon-calon lepasan Program Pendidikan Perkeranian & Penyelenggara Stor (PPPT) anjuran TNB adalah digalakkan memohon.


Calon yang mempunyai Sijil dalam bidang  Pengurusan Rangkaian Pembekalan atau lain-lain jurusan yang berkaitan dari Institusi-institusi pengajian tinggi yang diiktiraf oleh kerajaan / disahkan oleh MQA adalah satu kelebihan.

Calon-calon yang berminat diminta mengisi Borang Permohonan Jawatan 188A yang dilampirkan bersama iklan ini dan menghantarkan kembali kepada pihak kami dalam bentuk “soft copy”  ke alamat email di bawah bersama-sama sesalinan ‘RESUME/CV” yang lengkap dengan menyertakan  salinan sijil SPM dan sijil lain yang berkaitan (soft copy) untuk perhatian:-



Pengurus Besar (Khidmat Korporat)

TNB Repair And Maintenance Sdn. Bhd. (TNB REMACO)



Calon-calon yang berminat diminta memajukan permohonan melalui E-Mail ke alamat berikut:-  jobs@tnbremaco.com.my


Permohonan melalui borang manual (hard copy) secara pos tidak akan dilayan.


Permohonan yang tidak lengkap  juga tidak akan diproses.

Tarikh Tutup Permohonan : 22 Januari 2015



0 comments:

Post a Comment

HTML5 Klik Like dan button [X] untuk menutup Button Close

About